VISTA HR Consulting е консултантска организация в областта на управление и развитие на човешките ресурси и организационно консултиране. Нашата дейност е ориентирана към бизнеса от различни направления. Нашите услуги се базират на способността да се идентифицират конкретните нужди и цели на клиентите и да се предоставят ефективни решения, които носят добавена стойност за бизнеса.
Ние от VISTA HR Consulting изграждаме стратегически партньорства, в които споделените ценности и лоялност се обединяват, за да осигурят най-добрите решения в управлението и развитието на хората във Вашата организация.
Услугите, които предлагаме, са с високо качество, отговарят на етичните и професионални стандарти. Успехът измерваме с дългосрочните взаимоотношения с нашите клиенти, които градим върху взаимно доверие и уважение.
НАШИТЕ УСЛУГИ
ЗА РАБОТОДАТЕЛИ
ПРИВЛИЧАНЕ НА ТАЛАНТИ
Ние ви предлагаме да споделим нашия дългогодишен опит в областта на привличане и оценка на потенциала на кандидати за работа, натрупан в корпоративна среда и в многобройни консултантски проекти. Можем да ви бъдем полезни в:
Процеса по изграждане и утвърждаване на работодателската марка
- Изграждане на общите принципи и правила на процеса по подбор в конкретната организация и обучение на всички въвлечени страни – линейни мениджъри, ЧР специалисти и други, които се ангажират с провеждане на подбор във вашата компания.
- Дизайн на цялостна кампания за подбор на персонал – съставяне на обявите и избор на канали за комуникация, препоръка за методи и инструменти за оценка, съставяне на структурирани въпросници или структура на интервю
- Разработване на вътрешно фирмени програми за анализ и управление на текучеството, планиране на приемственост и кариерно планиране
- Въвеждане на измерители на ефективността на процеса по подбор на персонал
Можете да избирате между пълно изнасяне на процеса по подбор за конкретна кампания или съвместна работа в хода на целия проект, което позволява по-добра преносимост на опита във вашата организация.
МЕНИДЖМЪНТ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ
Ние от VISTA HR Consulting не даваме съвети, нито ви казваме как да управлявате вашия бизнес. Нашата роля е да разберем как функционира вашата организация, какво искате да промените и какво да запазите, защото работи добре.
Нашата цел е да подпомогнем организациите и служителите в тях да разгърнат своя потенциал като работят в синхрон с организационната стратегия.
Проектите, които можем да подготвим за Вас са:
- Изследване на мотивацията на персонала
- Изследване на причините за текучеството във вашата фирма
- Преглед на екипната ефективност
- Преквалификация и допълнително професионално развитие
- Изследване на системата Ви за оценяване работата на служителите
- Изследване на политика на заплащане
- Мениджърски програми за оценка и развитие
- Трудово- правни консултации
ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА ПЕРСОНАЛА
За кого е подходящо индивидуалното кариерно консултиране?
За мениджъри и професионалисти, за работещи, безработни, млади специалисти, студенти, ученици – за онези, които искат:
• да разберат кои са най-подходящите за тях професии;
• да открият най-добрите позиции и работодатели;
• да кандидатстват така, че да бъдат назначени и да започнат работа;
Индивидуалното кариерно консултиране включва анализ на опита и компетенциите на клиента; съставяне на план за таргетиране на подходящи работодатели; консултиране за нивата на възнаграждение и други индивидуални решения в зависимост на конкретната потребност.
Нашата добавена стойност: Етичност и зачитане на всеки професионалист като личност и спазване на пълна конфеденциалност по време и след процеса на кариерно консултиране.
ПРОЦЕСИ ПО ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА
За организации, които са изправени пред процеси на съкращение на персонала или значително преструктуриране, нашите консултанти могат да съдействат в следните насоки:
-
- При вземане на решение за служителите, които ще бъдат освободени, чрез разработване на процедура по оценка реподбор.
- Консултиране и обучение на освободените служители, както и насочването им към нови работни места.
Нашата добавена стойност: Добро отношение, разбиране и зачитане на достойнството на хората, гарантиращи «съкращения с човешко лице».
АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛА
- Администриране на персонала (Личен състав)
- Администриране на възнагражденията (ТРЗ )
- Разработване и актуализация на системи за възнаграждения
- Разработване на системи за ползване на социални придобивки
- Анализ и проектиране на длъжностни характеристики
- Разработване на Системи за оценка и атестиране на персонала
- Създаване и внедряване на Мотивационни програми
- Здравословни и безопасни условия на труд
- Вътрешнофирмени нормативни документи по УЧР
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ФИРМЕНИ СЪБИТИЯ
Организиране на събитието
VISTA HR Consulting консултира своите клиенти от момента на замисъл на конкретно събитие до неговата реализация и оценяване.
Ние проектираме и организираме публични и вътрешно фирмени събития. По желание на клиента изготвяме анализ и оценка за конкретното събитие. Ние бихме могли да реализираме отделно събитие или серия от събития като част от общата маркетинг стратегия на фирмата.
Професионално изготвяме проект и бюджетна рамка на събитието. След одобрение на проекта и бюджета от клиента, изготвяме и съгласуваме план за действие на събитието. Координираме всички дейности и човешки ресурси по изграждане на събитието. Ние сключваме необходимите договори с всички ангажирани подизпълнители. VISTA HR Consulting осигурява модерни технически средства за постигане на максимален ефект и уникалност на събитието.
Мениджмънт на събитието:
За да отговорим на все по-нарастващите изисквания на нашите клиенти, ние поддържаме тесни контакти с изявени български творци и таланти. Според Вашите предпочитания и бюджет, ние ще предложим подходящите хора за участие във Вашето събитие – артист, музикант, танцьор, дизайнер и т.н. Ние създаваме специални програми, за да подчертаем Вашата корпоративна индивидуалност и стил.
Ето кога бихте могли да ни потърсите:
Когато желаете да организирате вътрешно или публично събитие на фирмата Ви, но нямате необходимия опит.
Когато желаете да имате предварителна и ясна бюджетна рамка на събитието.
Когато желаете да спестите време, да се концентрирате върху стандартната Ви дейност и искате да се освободите от напрежението и стреса, свързани с организацията на събитието.
Когато желаете да намалите разходите и да получите по-добри от стандартните цени за наем на зали, оборудване, технически средства, кетъринг и т.н.
Когато нямате директен контакт с желаните изпълнители и таланти за Вашата програма или тимбилдинг.
Когато искате да намерите интересно и уникално място за провеждане на събитието си.
Когато желаете да селектирате точните гости, таргет групи и публики, които да посетят Вашето събитие и да оптимизирате присъствието им.
Когато имате желание за постигнете по-голям медиен интерес.
Когато желаете да предложите интересен корпоративен подарък и рекламни материали на Вашите гости и партньори.
Когато желаете да получите реална оценка и да анализирате ефекта от събитието и инвестицията си.
Ние Ви очакваме, не се колебайте!
ЛИЗИНГ НА ПЕРСОНАЛ
Фирмата клиент сама подбира или участва активно в подбора на персонала, наеман на лизинг, определя заплатите, бонусите и санкциите. Консултантът сключва трудови договори с определените служители и формално поема всички задължения на работодател – грижи се за задължителните формалности по трудовото правоотношение, води трудовата книжка, изготвя изискваните от различни органи справки, следи за отпуските. В същото време съответните служители работят за фирмата клиент на определени от него работни места.
ЗА КАНДИДАТИ
ЗАЩОТО ЗАСЛУЖАВАТЕ НАЙ-ДОБРОТО
Уважаеми Кандидати,
Бихме искали да Ви информираме, че услугите ни за Вас са БЕЗПЛАТНИ:
• Вие не заплащате такси, за да станете част от кандидатите в нашата база данни
• Не заплащате с трудовото си възнаграждение на Работодателя, за това, че Ви е наел посредством нас
• Не сте задължени да приемате предложението за работа и можете да продължите самостоятелно търсенето директно при други Работодатели
ИЗГОТВЯНЕ НА АВТОБИОТРАФИЯ И МОТИВАЦИОННО ПИСМО
Ако търсиш работа, сигурно си осъзнал, че традиционните стратегии като изпращане на едно и също CV на 50 компании отдавна не дава резултат. Светът става все по-малък, а конкуренцията по-жестока..
Основната цел на CV-то е да ни спечели интервю. Добре написаното CV почти винаги заинтригува вниманието на работодателя и ще ви гарантира интервю. Добре издържаното CV продължава да работи и по време на интервюто, тъй като ще ви помогне да насочите вниманието на интервюиращия към положителните ви качества. Едно добро CV ще продължи да работи за Вас дори и след като е минало интервюто. CV-то до известна степен може да повлияе и на възнаграждението ако успеете да отразите стойността си в изготвянето му.
Повечето експерти твърдят, че ако мотивационното писмо не грабне вниманието на специалистите по подбор до 20-30 секунди то отива в кошчето. Това не е вярно! Знаете ли колко е реалното време? В действителност процесът отнема 2-3 секунди. Когато четат мотивационното ви писмо те искат да знаят отговора на въпроса “Защо трябва да го поканя на интервю”.
Не спестявайте време за подготовка на вашето CV и мотивационно писмо. Това не е загубено време, а инвестиция, която има материално измерение.
За щастие ти имаш нас – екипа на VISTA HRConsulting
ИНДИВИДУАЛНО КАРИЕРНО КОНСУЛТИРАНЕ
За кого е подходящо индивидуалното кариерно консултиране?
За мениджъри и професионалисти, за работещи, безработни, млади специалисти, студенти, ученици – за онези, които искат:
• да разберат кои са най-подходящите за тях професии;
• да открият най-добрите позиции и работодатели;
• да кандидатстват така, че да бъдат назначени и да започнат работа;
Индивидуалното кариерно консултиране включва анализ на опита и компетенциите на клиента; съставяне на план за таргетиране на подходящи работодатели; консултиране за нивата на възнаграждение и други индивидуални решения в зависимост на конкретната потребност.
Нашата добавена стойност: Етичност и зачитане на всеки професионалист като личност и спазване на пълна конфеденциалност по време и след процеса на кариерно консултиране.
КУРСОВЕ И ОБУЧЕНИЯ
Обучение за участие в интервюта
КАК ДА СЕ ПОДГОТВИМ ЗА ИНТЕРВЮ ЗА РАБОТА
Вие сте активни и имате желание за работа. Търсите или вече сте открили подходящо работно място. Въпросът е как то да стане вашето работно място.
Може би вече сте подали документи за работа и очаквате с нетърпение дали работодателят ще ви се обади за среща.
Интервюто за работа е лична среща с работодателя или негов служител, отговорен за наемането на персонал. По време на интервюто вие и работодателят взаимно се опознавате и преценявате дали можете да работите заедно.
Повечето хора се притесняват от предстоящото интервю, защото не знаят как да се представят най-добре.
Няма предписания, които да ви гарантират, че ще се справите. Това зависи от вас. Но има правила, с които е добре да сте запознати и които ще ви помогнат да привлечете интереса на работодателя.
Ние от VISTA HRConsulting можем да ви запознаем с възможните начини да достигнете до интервю за работа и да преминете с увереност и самочувствие и това “изпитание”.
МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ НА ЛИЦАТА ТЪРСЕЩИ РАБОТА
Ние организираме мотивационни обучения с безработни лица, свързани с усвояване на социални умения за активно поведение на пазара на труда:
• подпомагане на адаптацията към пазара на труда
• формиране на социални умения при търсене на трудова заетост
• справяне със стреса и повишаване на самооценката на търсещите работа лица
• подготовка на документи за кандидатстване – автобиография, мотивационно писмо и други
• изграждане на основни умения за общуване и представяне пред работодатели