logo
  • ЗА НАС
  • НАШИТЕ УСЛУГИ
  • ВИЗИЯ
    • НАШИТЕ ПРЕДИМСТВА
    • ЕКИП
    • КЛИЕНТИ
  • КОНТАКТИ
  • ОБЯВИ
  • Защита на личните данни

VISTA HR CONSULTING

Агенция по Човешки Ресурси

ЗА НАС

VISTA HR Consulting е консултантска организация в областта на управление и развитие на човешките ресурси и организационно консултиране. Нашата дейност е ориентирана към бизнеса от различни направления. Нашите услуги се базират  на способността да се идентифицират конкретните нужди и цели на клиентите и да се предоставят ефективни  решения, които носят добавена стойност за бизнеса.

Ние от VISTA HR Consulting изграждаме стратегически партньорства, в които споделените ценности и лоялност  се обединяват, за да осигурят най-добрите решения в управлението и развитието на хората във Вашата организация.

Услугите, които предлагаме, са с високо качество, отговарят на етичните и професионални стандарти. Успехът измерваме с дългосрочните взаимоотношения с нашите клиенти, които градим върху взаимно доверие и уважение.

НАШИТЕ УСЛУГИ

ЗА РАБОТОДАТЕЛИ

ПРИВЛИЧАНЕ НА ТАЛАНТИ
МЕНИДЖМЪНТ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ
ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА ПЕРСОНАЛА
ПРОЦЕСИ ПО ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА
АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛА
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ФИРМЕНИ СЪБИТИЯ
ЛИЗИНГ НА ПЕРСОНАЛ
ПРИВЛИЧАНЕ НА ТАЛАНТИ

Ние ви предлагаме да споделим нашия дългогодишен опит в областта на привличане и оценка на потенциала на кандидати за работа, натрупан в корпоративна среда и в многобройни консултантски проекти. Можем да ви бъдем полезни в:

Процеса по изграждане и утвърждаване на работодателската марка

  • Изграждане на общите принципи и правила на процеса по подбор в конкретната организация и обучение на всички въвлечени страни – линейни мениджъри, ЧР специалисти и други, които се ангажират с провеждане на подбор във вашата компания.
  • Дизайн на цялостна кампания за подбор на персонал – съставяне на обявите и избор на канали за комуникация, препоръка за методи и инструменти за оценка, съставяне на структурирани въпросници или структура на интервю
  • Разработване на вътрешно фирмени програми за анализ и управление на текучеството, планиране на приемственост и кариерно планиране
  • Въвеждане на измерители на ефективността на процеса по подбор на персонал

Можете да избирате между пълно изнасяне на процеса по подбор за конкретна кампания или съвместна работа в хода на целия проект, което позволява по-добра преносимост на опита във вашата организация.

МЕНИДЖМЪНТ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ

Ние от VISTA HR Consulting не даваме съвети, нито ви казваме как да управлявате вашия бизнес. Нашата роля е да разберем как функционира вашата организация, какво искате да промените и какво да запазите, защото работи добре.
Нашата цел е да подпомогнем организациите и служителите в тях да разгърнат своя потенциал като работят в синхрон с организационната стратегия.
Проектите, които можем да подготвим за Вас са:

  • Изследване на мотивацията на персонала
  • Изследване на причините за текучеството във вашата фирма
  • Преглед на екипната ефективност
  • Преквалификация и допълнително професионално развитие
  • Изследване на системата Ви  за оценяване работата на служителите
  • Изследване на политика на заплащане
  • Мениджърски програми за оценка и развитие
  • Трудово- правни консултации
ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА ПЕРСОНАЛА

За кого е подходящо индивидуалното кариерно консултиране?

За мениджъри и професионалисти, за работещи, безработни, млади специалисти, студенти, ученици – за онези, които искат:
• да разберат кои са най-подходящите за тях професии;
• да открият най-добрите позиции и работодатели;
• да кандидатстват така, че да бъдат назначени и да започнат работа;
Индивидуалното кариерно консултиране включва анализ на опита и компетенциите на клиента; съставяне на план за таргетиране на подходящи работодатели; консултиране за нивата на възнаграждение и други индивидуални решения в зависимост на конкретната потребност.
Нашата добавена стойност: Етичност и зачитане на всеки професионалист като личност и спазване на пълна конфеденциалност по време и след процеса на кариерно консултиране.

ПРОЦЕСИ ПО ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА

За организации, които са изправени пред процеси на съкращение на персонала или значително преструктуриране, нашите консултанти могат да съдействат в следните насоки:

    • При вземане на решение за служителите, които ще бъдат освободени, чрез разработване на процедура по оценка  реподбор.

 

  • Консултиране и обучение на освободените служители, както и насочването им към нови работни места.

Нашата добавена стойност: Добро отношение, разбиране и зачитане на достойнството на хората, гарантиращи «съкращения с човешко лице».

АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛА
  • Администриране на персонала (Личен състав)
  • Администриране на възнагражденията (ТРЗ )
  • Разработване и актуализация на системи за възнаграждения
  • Разработване на системи за ползване на социални придобивки
  • Анализ и проектиране на длъжностни характеристики
  • Разработване на Системи за оценка и атестиране на персонала
  • Създаване и внедряване на Мотивационни програми
  • Здравословни и безопасни условия на труд
  • Вътрешнофирмени нормативни документи по УЧР
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ФИРМЕНИ СЪБИТИЯ

Организиране на събитието

VISTA HR Consulting консултира своите клиенти от момента на замисъл на конкретно събитие до неговата реализация и оценяване.
Ние проектираме и организираме публични и вътрешно фирмени събития. По желание на клиента изготвяме анализ и оценка за конкретното събитие. Ние бихме могли да реализираме отделно събитие или серия от събития като част от общата маркетинг стратегия на фирмата.
Професионално изготвяме проект и бюджетна рамка на събитието. След одобрение на проекта и бюджета от клиента, изготвяме и съгласуваме план за действие на събитието. Координираме всички дейности и човешки ресурси по изграждане на събитието. Ние сключваме необходимите договори с всички ангажирани подизпълнители. VISTA HR Consulting осигурява модерни технически средства за постигане на максимален ефект и уникалност на събитието.

Мениджмънт на събитието:

За да отговорим на все по-нарастващите изисквания на нашите клиенти, ние поддържаме тесни контакти с изявени български творци и таланти. Според Вашите предпочитания и бюджет, ние ще предложим подходящите хора за участие във Вашето събитие – артист, музикант, танцьор, дизайнер и т.н. Ние създаваме специални програми, за да подчертаем Вашата корпоративна индивидуалност и стил.

Ето кога бихте могли да ни потърсите:

Когато желаете да организирате вътрешно или публично събитие на фирмата Ви, но нямате необходимия опит.
Когато желаете да имате предварителна и ясна бюджетна рамка на събитието.
Когато желаете да спестите време, да се концентрирате върху стандартната Ви дейност и искате да се освободите от напрежението и стреса, свързани с организацията на събитието.
Когато желаете да намалите разходите и да получите по-добри от стандартните цени за наем на зали, оборудване, технически средства, кетъринг и т.н.
Когато нямате директен контакт с желаните изпълнители и таланти за Вашата програма или тимбилдинг.
Когато искате да намерите интересно и уникално място за провеждане на събитието си.
Когато желаете да селектирате точните гости, таргет групи и публики, които да посетят Вашето събитие и да оптимизирате присъствието им.
Когато имате желание за постигнете по-голям медиен интерес.
Когато желаете да предложите интересен корпоративен подарък и рекламни материали на Вашите гости и партньори.
Когато желаете да получите реална оценка и да анализирате ефекта от събитието и инвестицията си.

Ние Ви очакваме, не се колебайте!

ЛИЗИНГ НА ПЕРСОНАЛ
Лизингът на персонал е юридическата възможност да се наемат служители, които формално се водят на трудов договор на друга фирма, обикновено на консултант по управление на човешките ресурси, а реално работят за съответната компания, поръчала услугата. Може да се ползва за неограничен период от време. Познат е в бизнессредите в чужбина и като contract management.

Фирмата клиент сама подбира или участва активно в подбора на персонала, наеман на лизинг, определя заплатите, бонусите и санкциите. Консултантът сключва трудови договори с определените служители и формално поема всички задължения на работодател – грижи се за задължителните формалности по трудовото правоотношение, води трудовата книжка, изготвя изискваните от различни органи справки, следи за отпуските. В същото време съответните служители работят за фирмата клиент на определени от него работни места.

ЗА КАНДИДАТИ

ЗАЩОТО ЗАСЛУЖАВАТЕ НАЙ-ДОБРОТО
ИЗГОТВЯНЕ НА АВТОБИОТРАФИЯ И МОТИВАЦИОННО ПИСМО
ИНДИВИДУАЛНО КАРИЕРНО КОНСУЛТИРАНЕ
КУРСОВЕ И ОБУЧЕНИЯ
МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ НА ЛИЦАТА ТЪРСЕЩИ РАБОТА
ЗАЩОТО ЗАСЛУЖАВАТЕ НАЙ-ДОБРОТО

Уважаеми Кандидати,
Бихме искали да Ви информираме, че услугите ни за Вас са БЕЗПЛАТНИ:

• Вие не заплащате такси, за да станете част от кандидатите в нашата база данни
• Не заплащате с трудовото си възнаграждение на Работодателя, за това, че Ви е наел посредством нас
• Не сте задължени да приемате предложението за работа и можете да продължите самостоятелно търсенето директно при други Работодатели

ИЗГОТВЯНЕ НА АВТОБИОТРАФИЯ И МОТИВАЦИОННО ПИСМО

Ако търсиш работа, сигурно си осъзнал, че традиционните стратегии като изпращане на едно и също CV на 50 компании отдавна не дава резултат. Светът става все по-малък, а конкуренцията по-жестока..
Основната цел на CV-то е да ни спечели интервю. Добре написаното CV почти винаги заинтригува вниманието на работодателя и ще ви гарантира интервю. Добре издържаното CV продължава да работи и по време на интервюто, тъй като ще ви помогне да насочите вниманието на интервюиращия към положителните ви качества. Едно добро CV ще продължи да работи за Вас дори и след като е минало интервюто. CV-то до известна степен може да повлияе и на възнаграждението ако успеете да отразите стойността си в изготвянето му.
Повечето експерти твърдят, че ако мотивационното писмо не грабне вниманието на специалистите по подбор до 20-30 секунди то отива в кошчето. Това не е вярно! Знаете ли колко е реалното време? В действителност процесът отнема 2-3 секунди. Когато четат мотивационното ви писмо те искат да знаят отговора на въпроса “Защо трябва да го поканя на интервю”.

Не спестявайте време за подготовка на вашето CV и мотивационно писмо. Това не е загубено време, а инвестиция, която има материално измерение.

За щастие ти имаш нас – екипа на VISTA HRConsulting

ИНДИВИДУАЛНО КАРИЕРНО КОНСУЛТИРАНЕ

За кого е подходящо индивидуалното кариерно консултиране?

За мениджъри и професионалисти, за работещи, безработни, млади специалисти, студенти, ученици – за онези, които искат:
• да разберат кои са най-подходящите за тях професии;
• да открият най-добрите позиции и работодатели;
• да кандидатстват така, че да бъдат назначени и да започнат работа;
Индивидуалното кариерно консултиране включва анализ на опита и компетенциите на клиента; съставяне на план за таргетиране на подходящи работодатели; консултиране за нивата на възнаграждение и други индивидуални решения в зависимост на конкретната потребност.
Нашата добавена стойност: Етичност и зачитане на всеки професионалист като личност и спазване на пълна конфеденциалност по време и след процеса на кариерно консултиране.

КУРСОВЕ И ОБУЧЕНИЯ

Обучение за участие в интервюта

КАК ДА СЕ ПОДГОТВИМ ЗА ИНТЕРВЮ ЗА РАБОТА
Вие сте активни и имате желание за работа. Търсите или вече сте открили подходящо работно място. Въпросът е как то да стане вашето работно място.
Може би вече сте подали документи за работа и очаквате с нетърпение дали работодателят ще ви се обади за среща.
Интервюто за работа е лична среща с работодателя или негов служител, отговорен за наемането на персонал. По време на интервюто вие и работодателят взаимно се опознавате и преценявате дали можете да работите заедно.
Повечето хора се притесняват от предстоящото интервю, защото не знаят как да се представят най-добре.
Няма предписания, които да ви гарантират, че ще се справите. Това зависи от вас. Но има правила, с които е добре да сте запознати и които ще ви помогнат да привлечете интереса на работодателя.
Ние от VISTA HRConsulting можем да ви запознаем с възможните начини да достигнете до интервю за работа и да преминете с увереност и самочувствие и това “изпитание”.

МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ НА ЛИЦАТА ТЪРСЕЩИ РАБОТА

Ние организираме мотивационни обучения с безработни лица, свързани с усвояване на социални умения за активно поведение на пазара на труда:
• подпомагане на адаптацията към пазара на труда
• формиране на социални умения при търсене на трудова заетост
• справяне със стреса и повишаване на самооценката на търсещите работа лица
• подготовка на документи за кандидатстване – автобиография, мотивационно писмо и други
• изграждане на основни умения за общуване и представяне пред работодатели

КАКВО НИ ОТЛИЧАВА

Нашите ценности

• Стойност за клиента
• Усъвършенстване
• Надежден партньор

Нашата визия

„Да оставим следа”. Това означава, всичко, което правим, да има реални, видими и измерими резултати по отношение на развитието различните показатели за организационно благополучие на компаниите.

Нашата мисия

Да Ви предложим решения, свързани с човешкия фактор в организацията, като влагаме в този процес позитивното си мислене, енергия, креативност, упоритост и гъвкавост. Нашите цели, принципи и практики се фокусират върху удовлетвореността на клиента.

НАШИЯТ ЕКИП

Петя Петкова

Петя Петкова

Managing Director
Ива Петкова

Ива Петкова

Executive Director HR & Events
Радостина Георгиева

Радостина Георгиева

HR Development Manager

Хората, които ни се довериха

“Моите впечатления за съвместната работа с г-жа Петкова за времето, през което работихме заедно са: стриктен и изключително отдаден на работата професионалист. Главните цели на общата ни работа: подбор, идентифициране, привличане и оценяване на доказани мениджърски кадри на средно и висше мениджърско ниво бяха реализирани адекватно в съответствие с потребностите и стратегическите цели на компанията.”
Иван Иванов Главен изпълнителен директор на ``Кълвача Инженеринг`` АД
“Предоставя настоящата препоръка на „ВИСТА БЪЛГАРИЯ“ ЕООД. Фирмата използва консултантските услуги на Виста България ЕООД за разработване на организационен и структурен анализ на „М+С Хидравлик” АД.
Изказваме нашата изключителна удовлетвореност от Виста България ЕООД при изготвянето и разработването на организационен и структурен анализ на „М+С Хидравлик” АД.
Както и на Ръководителя на екипа г-жа Петя Петкова, която ни указа своята подкрепа при оптимизирането на организационната структура, чрез подобряването на управленските и работни процеси.
В резултат на анализа и изпълнение на препоръките в него постигнахме подобряване на икономичността и ефикасността на дейността и съкращаване на времето за изпълнение на функциите и дейностите във фирмата ни. В резултат на проекта беше повишена ефективността на организационната структура за постигане на стратегическите цели на М+С Хидравлик” АД.
Виста България ЕООД е коректен и надежден партньор и изпълнява своевременно своите ангажименти, спазвайки пълна конфиденциалност и прилагайки нови методи на работа и даказан професионализъм в сферата на консултантските дейности, за което издаваме настоящата препоръка като доказателство за предлаганите услуги да послужи при установяване на партньорство с нови клиенти и участие в проекти.”
Владимир СпасовПрокурист на „М+С Хидравлик” АД
“Фирмата използва консултантските услуги на Виста България ЕООД за разработване на на организационен анализ на “ПЕРФЕКТЮП ПАКЕДЖИНГ”
Удовлетворени сме от работата с екипа на фирмата Виста България ЕООД при изготвянето и разработването на организационен анализ на “ПЕРФЕКТЮП ПАКЕДЖИНГ”. Екипът е съставен от добри професионалисти, които ни оказаха навременна и компетентна подкрепа в процеса на подготовка на анализа.
Изказваме нашата изключителна удовлетвореност от Ръководителят на екипа г-жа Петя Петкова, която ни указа своята подкрепа при оптимизирането на организационната структура, както и чрез подобряването на управленските и работните процеси, реализирахме важни цели като съкращаване на времето за изпълнение на функциите и дейностите, подобрихме на икономичността и ефикасността на дейността. Повишихме ефективността на организационната структура и нейната подкрепа за постигане на стратегическите цели на компанията ни, процесите, които носят добавена стойност в компанията ни бяхя опростени и унифицирани..
Чрез разработването и въвеждането на липсващи процедури, правила, методологии и др. за работа и чрез усъвършенстването на съществуващите постигнахме по-голяма управляемост, координация и по-добър контрол на работата на компанията от страна на ръководството. Виста България ЕООД е коректен и надежден партньор и изпълнява своевременно своите ангажименти, спазвайки пълна конфиденциалност и прилагайки нови методи на работа и даказан професионализъм в сферата на консултантските дейности, за което издаваме настоящата препоръка като доказателство за предлаганите услуги да послужи при установяване на партньорство с нови клиенти и участие в проекти. “
Бекир ОктеноглуУправител на “ПЕРФЕКТЮП ПАКЕДЖИНГ” ЕООД,
„ VISTA HR Consulting е надежден партньор в нашия бизнес. Ние винаги сме разчитали на професионалния и компетентен съвет на HR консултантите, които с присъща коректност и лоялност изпълниха договорените задължения. Проявиха отлична оперативност и ангажираност при изпълнение на съвместните проекти. Ние високо оценяваме професионализма и старанието на специалистите от VISTA HR Consulting, поради което компанията се утвърди като един от предпочитаните от нас партньори.”
Диян ЧервенаковУправляващ мениджър на „ Булкомерс- Бургас” ЕООД
„ Община Николаево използва консултантските услуги на Виста България ЕООД при разработване на организационен анализ на общината.
Удовлетворени сме от работата с екипа на фирмата Виста България ЕООД при изготвянето и разработването на организационен анализ на община Николаево. Екипът е съставен от добри професионалисти, които ни оказаха навременна и компетентна подкрепа в процеса на подготовка на анализа.
Изказваме нашата изключителна удовлетвореност от Ръководителят на екипа г-жа Петя Петкова, която ни указа своята подкрепа при оптимизирането на организационната структура, както и чрез подобряването на управленските и работните процеси, реализирахме важни цели като съкращаване на времето за изпълнение на функциите и дейностите, подобрихме на икономичността и ефикасността на дейността. Повишихме ефективността на организационната структура и нейната подкрепа за постигане на стратегическите цели на общината, процесите, които носят добавена стойност в общината ни бяхя опростени и унифицирани. Постигнахме по висока удовлетвореност на гражданите на общината.
Чрез разработването и въвеждането на липсващи процедури, правила, методологии и други за работа и чрез усъвършенстването на съществуващите постигнахме по-голяма управляемост, координация и по-добър контрол на работата на общината от страна на ръководството. Виста България ЕООД е коректен и надежден партньор и изпълнява своевременно своите ангажименти, спазвайки пълна конфиденциалност и прилагайки нови методи на работа и даказан професионализъм в сферата на консултантските дейности, за което издаваме настоящата препоръка като доказателство за предлаганите услуги да послужи при установяване на партньорство с нови клиенти и участие в проекти. ”
Косьо Христов КосевКмет на община Николаево
„С настоящето удостоверявам успешната си съвместна работа с VISTA HR Consulting. Експертите на компанията са с богат опит и с готовност да предоставят своите възможности в услуга на клиента. Винаги проявяват коректност, професионализъм и високо чувство на отговорност, чрез което се доказаха като надежден партньор. Резултатите от съвместната ни работа допринесоха за увеличаване на ефективността и просперитета на фирмата ми. Пожелавам успех на VISTA HR Consulting в бъдещи проекти.”
Николай АлександровУправител на „Алекса 10” ООД
„В израз на успешната ни работа с фирма ВИСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД. Препоръчвам фирмата като съвестен партньор, с утвърдено име в сферата на консултантските услуги, както и като организация която предлага успешно добрите европейски практики в областта на разработването и управлението на проекти в областта на структурени и организационени анализи.
Екипът е съставен от добри професионалисти, които ни оказаха навременна и компетентна подкрепа в процеса на подготовка на проектно предложение.
Напълно съм удовлетворен от работата с екипа на фирмата Виста България ЕООД при изготвянето и разработването на структурен и организационен анализ на “ФАИЪР” ООД.
Изказваме нашата изключителна удовлетвореност от Ръководителят на екипа г-жа Петя Петкова, която ни указа своята подкрепа в изпълнението на общата и специфични цели, както и планираните дейности и резултати на проектното предложение, които удовлетворяват всички идентифицирани проблеми и потребности на фирмата ни, като водят до оптимизиране на структурата и осигуряване на организационно развитие и по-ефективно функциониране на “ФАИЪР” ООД по отношение на управлението, организацията и функционирането на фирмата. Извършването на функционален анализ и идентифицирането на конкретни области за подобрение в организационната структура и работните процеси и последващото въвеждане на мерки за подобряване на организацията на работа ще допринесе за създаването на организационните предпоставки за ефективна и ефикасна дейност на фирмата ни.
Виста България ЕООД е коректен и надежден партньор и изпълнява своевременно своите ангажименти, спазвайки пълна конфиденциалност и прилагайки нови методи на работа и даказан професионализъм в сферата на консултантските дейности, за което издаваме настоящата препоръка като доказателство за предлаганите услуги да послужи при установяване на партньорство с нови клиенти и участие в проекти.”
Христо Николов ДураковУправител на ``ФАИЪР`` ООД
0
Удоволетворени клиенти
0
Назначени служители

КОНТАКТИ

+359 882 661 066
+359 883 266 106

petya.petkova@vistahr.bg
iva@vistahr.bg

ЗА СОФИЯ и Страната /ПЛОВДИВ, СТАРА ЗАГОРА, ХАСКОВО, СЛИВЕН, ЯМБОЛ, БУРГАС, ГАБРОВО, ЛОВЕЧ/
http://bg.vistahr.bg/ 

София 1000, ул. Княз Борис I, 156

click

Стара Загора, ул. Св. Княз Бориз 97, офис 9

click

Казанлък, ул. Христо Ботев 35, Бизнес център Елит, офис 1

click

ЗА НАСНАШИТЕ УСЛУГИВИЗИЯКОНТАКТИОБЯВИЗащита на личните данни
© 2016 Vista HR Consulting
  • BG
  • EN